Födelsedag!

Så himla PERFEKT dag!
Tack allihopa som uppvaktade mig på min speciella dag, och tack tack tack för presenterna :D
här kommer lite fruktanssvärt dåliga bilder från dagen, man märker ju att man inte är så van med kamera, ett kort som man inte vet blev hur dåligt som helst, sen har man inga mer :(
aja
Kan iallafall säga att jag fick
presentkort på mio, hm
Besticksätt (Y)
Ett otroooligt fint guldarmband och smycken
En champangeflarra
Sörmjöle boken, som alla andra syskon fått som en tradition på 20års dagen, med lite sedlar i (Y)
OTROLIGT NÖJD

(Robins nya lya)


Lilltjejen fick bada :)

Johan, Jag, Bribban och Hukke

GOUS GOUS!

Viktor, Erika och Malin

Marcus och Pappa





Kommentarer
Postat av: Sanna

Gous gous! haha, tur att du fick en riktigt gousig dag :D Snyggt med ljusen!

2011-01-06 @ 17:12:40
Postat av: amii

Grattis i efterskott! :)

2011-01-09 @ 17:06:55
URL: http://amandanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0