Tjugo år ung

SNART ÄR JAG 20!!
Ser inte alls fram emot systemet som alla andra verkar ha gjort, utan...hm vad ser jag fram emot?
kanske komma in på krogen som man gjort ändå?
nä uppvaktningen... presenter kanskeeee ehehhe :)

Har iallafall bakat halva dagen och inte mycket resultat som jag trodde, aja dom får väl vräka tills de tar slut :)
Robin har varit duktig och flyttat datorn från vardagsrummet så de känns cp skönt utan alla kablar!!
HATAR kablarr

Är ledig nu denna vecka, de känns så awesome så de finns inte :D
Kanske ska uppdatera och säga att jag hade en jääätte mysig jul!
Tackar så sjukt mkt för klapparna och helst min kamera från baby ♥

Lägger in lite kort från juldagen och nyår :)

JULDAGEN











NYÅR!

stor-skillnad-där

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0