vaxa benen såhär på kvällskvisten

Imorgon är den stora dagen jag väntat på länge!!
VI HÄMTAR HEM MEYA :D :D

Men sitter just nu och vaxar benen, är väl min antistess grejj nu för tiden, har man inget annat att göra så varför inte.
MEN AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ vad ont de gör, var typ en kvart sen jag vaxade nu och de känns fortfarande, de är TILL OCH MED skönare på bikinilinjen. truue story
sticker och har sig.
Vill ha fina och lena ben for once, när fan ska jag få de då?

Var på Life efter jobbet med Dellta och jag hittade fin fina produkter för min hud som jag veeerkligen hoppas funkar på min omöjliga hy :(

Ska gå och sova nu så att de kan bli imorgon någon gång, dör av längtan.
Fina tjejen får komma hem :)

PUSS ALLA!


älskar dig redan sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0