klippa o färga

HALLÅÅÅÅÅÅÅ

Jag var och färgade håret hos frissan, jag ville ha som lauren conrad, de ser ju mellanbrunt ut med lite solblekta slingor.

Slutade med att frisören övertalade mig att klippa av hälften av mitt hår för att de var så fruktansvärt slitet, SVINTOHÅRET.
Färgen jag räknat med att bli nöjd med iallafall, de var ju trotts allt hos FRISÖREN........... #%"(=%?")
Slutade med att jag blev blondw...
och betalade 1600:-
så sjukt kukiiiiigt

BEFore it all began....... (misstaget)


Efter allt färgande fram och tillbaka hemma.


efter besöket hos frissan....misstagetm KORT, GULT OCH FULT



VILLE HA


Kommentarer
Postat av: eve

håret ser ju bra ut :o :D riktigt bra du passar i sådär kort hår :D

2011-03-30 @ 23:17:14
URL: http://evelinajis.blogg.se/
Postat av: amie

Vaa! det blev sjukt bra ju! :) skit snyyygggt. Tänkte ha middag här hos papi i helgen på lördag för pappa är i fjällen då tänkte vi titta på thailand bilderna och dricka lite! Skulle va kul om du kunde komma :)

2011-03-31 @ 15:47:10
URL: http://amandanicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0