ganska allmänt

ÄLSKAR HELGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eller älskar när man inte har ett skit att göra på dagarna :D
Kalla de lat men jag båda hatar och älskar de mohaha

Idag är de söndag och vi har i vanlig ordning varit feta

Entrecote, friterade potatisklyftor, stekta champinjoner med pepparsås hej :)




alla <3 dag


gick och förstörde mitt hår

så ljus som jag är i hårbotten på bilden, de är min naturliga hårfärg... som jag har försökt uppnå nu hemma, men man är ju rent av korkad egentligen, varför går man inte tillfrissan i första börja??
Vi får väl se hur jag ser ut senare, går väl tillbaka till mörkt haha
fast hoppas på den här färgen

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


lägenheten som den ser ut just nu

sist men absolut inte minst GE MIG EN PUPPIE!!!!!!!!
hur gör alla andra som jobbar och har hund, de är väl klart att de inte finns tid för oss....
Jag vill inte skaffa en hund och känna att jag verkligen måste kämpa med att få ihop de tidsmässigt, skaffar jag hund vill jag veta att jag har gott om tid och pengar att ta hand om den, ska kväva den med kärlek!!!!!!!!!!
De är ju bara att vänta och se, men its killing me! så sjukt nära men ändå fett långt bort


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0