De går inte bra för mig!

HEJ!!

De går inte bäst för mig, idag så tog jag mig ut trots förkylningen, for på Mio och gav mitt cv!! Sikee
Är nämligen sugen efter ett kvälls och helg jobb.
SÅ OM NÅN VET NÅGOT, you know were to reasch me, eller så skriver ni kanske en liten kommentar här under.

Startade även en blogg på nattliv, men de kommer nog inte gå så bra för den, vet inte varför jag gjorde de??
Heter likasant fast med nattliv istället för blogg.se antar jag, haha konstiiig

De är väl alltid roligare med bilder än massa tjat, så här kommer de några bilder från oktober :)










haha sööötnos






MIN bil :D

Färgade till mörkbrunt igen :)


Från att sussa djupt kl 5 på morgonen, MÅSTE hon följa med en upp, till och med somnar sittandes.


Lilltjejen på dropp :(
Men hon mår gaaalant nu, vill ni veta så får ni fråga.




MIN SÖTKORV!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0