17 Oktober 2011 22:00

Kvällen var verkligen välkommen, jag har varit hemma idag från jobbet..
Min rygg har hållt tillbaka mig och sen är jag inte riktigt mig själv när jag slutat med tabletterna.
Har tagit sertralin i ett halv år om inte mer nu och jag vill inte längre känna mig beroende av skiten när jag Finally har börjat känna mig bättre, rättare sagt betydligt mycket bättre.
Har trappat ner mycke bra, började att trappa ner med 3/4 delar av tabletten, sen en halv och tillsist en halv halv, tills jag slutade helt för kanske 3 dagar sen nu, och känner hur jag har yrsel, dålig balans och allmänt konstig.
Men den här gången ska jag inte ta mig en återställare för att jag tycker känslan får mig att känna mig vilse och ger mig ett obehag.
Men har läst en del om folk som varit med om samma sak men de tar kanske upp till en vecka om inte mer att få de ur kroppen och så är de ju med allt som ska vänjas bort.
Önska mig lycka till och jag Kommer att klara detta nu :)

Har en hel del saker att vara glad för!!
har min bästa Robin, en MYCKET efterlängtad thailandsresa i Mars och min finaste bil! :D :D
Meya är jag inte riktigt så glad på nuför tiden, men hon är väl som en trotsig 7 åring i skallen nu så de är bara att hålla ut.
längtar verkligen inte tills hon blir en jobbig "tonåring" haha Ånej.

Tror jag blir hemma imorgon också, ber om ursäkt till mina kära kollegor på jobbet.
Men Ni vet att jag haft en jobbig period iår och nu äre fan på slutspurten :D :D
Verkligen en jobbig känsla att känna sig disorienterad.
Huvudvärken av ryggen gör de inte bättre.
Synd om mig, faktiskt




Kommentarer
Postat av: ljnn

hoppas du mår bättree snart :)

2011-10-20 @ 20:30:07
URL: http://vbljnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0