$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Pengar pengar pengar, hur kan samhället vara så styrt utav papper?
Många tar säkert upp de men vi är ju beroende av dom här jäkla lapparna, igentligen är de bara en lek för att vårt samhälle ska kunna hållas i balans, vad skulle hända om ekonomi-spelet ropar schack matt?

Idag har jag fått löning och inte är de blommor och bin, skumpa o rosévin som gäller för mig inte..
Nej de är räkningar och återigen räkningar allt kommer gå på.
Liten kris och liiiite nervous breakdown varningslampor.
Allt föll fan på samma månad, thailand, bilen, tandläkarräkning PBÖTER...inte bot utan BÖTER... Jävla bajs
Inget har gått som jag velat, men jag hoppas att de kommer vända nu, har iallafall betalat krisräkningarna som tyngde mig.

kl är nu kvart i 1 på natten och jag har betalat räkningar bara för att jag kanske kan få sova lite mindre stressad och frustrerad.

Söker även jobb, ska söka på norrmeieriet fick jag ett tips av en tjej, sen telefonintervjuare, svarar på enkäter ALLT möjligt bara för att skrapa ihop lite mer, men de roliga är att jag tycker om att de är lite kris för att då får man utmana sig själv lite och ta tag i saker, panta burkarna man har hemma, PENGAR VÄXER INTE PÅ TRÄD... jätte konstigt, de har ju jag trott hela tiden...

Skriver väl bara av mig för att jag är otroligt trött och vill bara lätta min hjärna lite.

Idag har jag iallafall varit på stan en stund med sandra och elina, sen fick lina fara och färga håret så for jag och sandra till hennes kära föräldrar på väst på stan.
For och hälsade på Ronja och Elina på salongen, gick jätte bra blev awesome fint :) :)
JAG VILL OCKSÅ :(

Nu har jag varit hemma ett tag och betalat räkningar och sett lite grutta film.
Imorgon är de fredag och för många maskerad-helg, tråkigt att jag inte kan bestämma mig vars jag vill fara, har nu typ 4 alternativ att välja bland.

Meya har iallafall blivit otroligt mycket bättre, känns skönt att hon lagt på sig lite mer vikt sn veterinären och är jääättepigg. ÄlsklingsMeyski:

puss alla och hoppas att ni håller tummarna för mig och min ekonomi så kan jag checka in och uppdatera om nån dag :)



Vill ha tillbaka mitt långa mörka hår, ska satsa på en fräsch mörkbrun färg med hårförlängning till thailand, så man kan känns sig lite fin bland allt svett man kommer producera *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0