Skärpning Sandra!

Är inne på min andra dag av skärpning sandra, har varit ute mycket längre promenader med Meya och man ser att hon verkligen behöver de, hon är dyyyngslut på kvällen vilket jag älskar!
Sen har hon börjat gå betydligt bättre i kopplet, men de är ju såklart när de är jag eller robin som går med henne.
Får bli hårdträning på stan, tar med mig klickern och går och ställer mig där de passerar mycket folk.
Allt handlar ju om att de inte ska vara så intressant, men hon fattar inte att ingen vill hälsa på henne.
Så skärpning sandra och mycket bra jobbat måste jag säga :)

IDAG så bet hon sönder min ANDRA mp3 kabel jag har i bilen... jävla unge.
Men ändringar kommer de bli :)
För som jag inte sagt så HAR JAG GÅTT OCH KÖPT EN BIL!!! :D


EN sån fast en vit, har ingen bild på den eftersom att den fortfarande är på verkstan och blir lite tillfixat :)
På månda eller tisdag får jag hem min bäbis!

Andra goda nyheter är att vi äntligen bokat resan till thailand!!
3 Maj går planet och 2 veckors semester väntar :) Undra på om jag ska ta 2½ bara för att ha några dagar hemma i lugnet!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0