vinter ångest

Helvette vad jag hatar att sommaren är över, men på ett sätt känns vintern välkommen bara för att de blir meyas första snö förhoppningsvis en fjällen resa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men den stor ångesten som jag menade på rubriken är att man får upp matlusten för att man inte gör ett piss utan att äta och se på tv för de är så satans kallt och äckligt väder just nu,
Har gått upp som satan känns de som och de gillar jag verkligen inte :(((

Vill se ut som jag gjorde i vintras, kring nyår
Av olika andledningar lyckades jag hålla mig smal under förra vintern, men nu när happiness har kommit tillbaka så kommer även matlusten..
BUHU!!
Hatar mat ågren
väntar samma misstag?

tjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman, du är så fin som du är:)men svär inte så mycket. Kram

2011-10-12 @ 08:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0