hohoy

Sönda igen och FINT VÄÄÄÄÄÄDER!! :D

Idag åker jag och delltiysch till vännäs för att kolla till hennes systers hästar :)
Då får vi bo i deras awesome house och bara chilla, såklart följer lilla meyski med oss :)
Uppdadetar senare med lite bilder.

Igår var jag bara hemma förutom en kort stund då jag besökte Elina.
Annars så bökade jag och donade hemma som ett as, sorterade kläder och rensade massa saker, så nu kan vi flytta ut en garderob i förrådet, de kommer bli skitfint!
MEEEEEEEEEEN,, SÅKLART så har jag tappat bort förrådsnyckeln, får DAAAAAAAMPPPP!! har letat överallt i minsta lilla vrå, vars fan kan den vara????!! :(
Så därför måste vi vänta med bajsgarderoben innan vi kan flytta ut den, och jag som blir så satans ivrigt när de gäller sånt.... horungar va drygt.
Såklart är robin rätt nöjd för då slipper han böka med de, och jag får inte ta bort garderoben förrän jag hittat nyckeln..... dryyygt
Meyski peyski har blivit jätte stor nu, och dryg som ett cp.
Men älskar hon ändå, vill bara att denna trottssatan ska gå över så hon kan chilla lite.



Nu ska jag gå ut och klippa gräsmattan och förhoppningsvis så vaknar Robin till av de, sen ska jag gå en prommis med lillbruden.
Tjohey

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är Meya för ras?=)

2011-09-20 @ 13:56:00
Postat av: Rebecka'

Fin & jätte bra blogg, kommer fortsätta att läsa den! :)



(detta har skickats till vissa andra bloggare med, har skickat det till dem som jag menar det. Så du ej blir förvånad eller tror något annat ifall du skulle se detta på någon annans blogg :).)



Hoppas att du får en fortsatt bra dag sötnos! kram.

2011-09-20 @ 14:12:09
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

400!? o_O

2011-09-20 @ 14:38:04
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Annellisaa

Läs mitt senaste inlägg "Jävla svin" och tyck till!

2011-09-20 @ 15:21:23
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0