Söndamorgon och pigg som en

Ligger här i sängen rätt pigg och kry för att ha vaknat upp kring 9 på morgonen dagen efter party.
Kvällen började med en förvånadsvärt lång och svettig promenad från mig till Elina som bor ett par hundra meter bort...
Vi gjorde mojitooos!! har alltid varit skeptisk mot den drinken men den funkar.. Riktigt bra också :)
Det blev en kort tripp till böleäng för att kika in hos min kollega Carolas tjejfest, efter de bar de av till TC och jag hade riktigt skojj som vanligt när man är med Elina.

Ikväll blir de midda hemma hos pappa med hela familjen :)
Hoppas inte Björn glömmer handslipen jag skulle få låna, Vad jag ska använda den till får bli en liten hemlighet.

Min lilla Meya börjar bli en stor tjej nu :) vi går unghundskurs tillsammans nu och jag tycker att de går jätte bra, dock för att jag slarvar väldigt mycket med att öva på momenten hemma.
Köpte en klicker i veckan som jag ska börja köra med, de känns väldigt enkelt redskap att använda, just nu håller jag på att klicka in henne så vi får se hur de går.
Hoppas att jag kan få bukt med hennes dragande i kopplet.

Här är lite nytt också. enjoy


























Meyas absoluta favorit Bullen.













Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh skriv mer om Meya! :D vad är hon för ras osv, :D

2011-09-10 @ 15:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0